مرداد ۱۳۹۴ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق ۲ مقدمه. ۳ ۱-۱-بیان مسئله. ۳ ۱-۲-اهمیت و ضرورت تحقیق ۴ ۱-۳-پیشینه پژوهش و مبانی نظری تحقیق ۵ ۱-۴-مدل مفهومی تحقیق ۶ ۱-۵-اهداف تحقیق ۶ ۱-۵-۱- هدف کاربردی پژوهش. ۶ ۱-۵-۲- هدف اصلی (علمی) پژوهش. ۶ ۱-۵-۳- اهداف فرعی (علمی) پژوهش. ۷ ۱-۶-سوال های تحقیق ۷ ۱-۶-۱- سوال اصلی تحقیق ۷ ۱-۶-۲- سوالات فرعی تحقیق ۷ ۱-۷-فرضیه های تحقیق ۸ ۱-۷-۱- فرضیه اصلی تحقیق ۸ ۱-۷-۲- فرضیه های فرعی تحقیق ۸ ۱-۸-روش شناسی تحقیق ۸ ۱-۹-جامعه و نمونه ی آماری ۹ ۱-۱۰-ابزارهای گردآوری داده ها ۹ ۱-۱۱-روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۰ ۱-۱۲-قلمرو زمانی، مکانی و موضوعی تحقیق ۱۰ ۱-۱۳-تعاریف اصطلاحات تحقیق ۱۰ جمع بندی ۱۱ فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق ۱۲ مقدمه. ۱۳ ۲-۱- ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۱۴ ۲-۱-۲- تاریخچه ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۱۶ ۲-۱-۳- تعاریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۱۶ ۱-۲-۴- مخاطبان ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۱۷ ۲-۱-۵- دلایل رشد اهمیت دیدگاه ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۱۸ ۲-۱-۶- اصول ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۱۸ ۲-۱-۷- تشریح مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۱۹ ۲-۱-۷-۱- ارتباطات یک صدای ۱۹ ۲-۱-۷-۲- ارتباطات یکپارچه. ۲۰ ۲-۱-۷-۳- فعالیت های هماهنگ شده ۲۰ ۲-۱-۸- مفهوم فرایند ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۲۱ ۲-۱-۹- اهداف ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۲۲ ۲-۱-۱۰- ابزارهای نظام ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۲۳ ۲-۱-۱۱- تأثیر ارتباطی ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۲۴ ۲-۱-۱۲- تأثیرات سازمانی و بازاری بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۲۶ ۲-۱-۱۳- فهرست کامل ارتباطات بازاریابی یکپارچه. ۲۶ ۲-۲- برند. ۲۸ ۲-۲-۱- مفهوم برند. ۲۹ ۲-۲-۲- هویت برند. ۳۰ ۲-۲-۳- ابعاد هویت برند. ۳۱ ۲-۲-۳-۱- پیکر. ۳۱ ۲-۲-۳-۲- شخصیت ۳۱ ۲-۲-۳-۳- فرهنگ. ۳۲ ۲-۲-۳-۴- رابطه. ۳۲ ۲-۲-۳-۵- بازتابش. ۳۳ ۲-۲-۳-۶- خودانگاره ۳۳ ۲-۲-۴- دیدگاه های تعیین هویت برند. ۳۳ ۲-۲-۴-۱- دیدگاه مبتنی بر منابع در تعیین هویت برند. ۳۳ ۲-۲-۴-۲- دیدگاه بازاریابی در تعیین هویت برند. ۳۴ ۲-۲-۵- منابع هویت برند. ۳۶ ۲-۲-۶- مدیریت نام تجاری ۳۸ ۲-۲-۶-۱- بیانیه مأموریت ۳۸ ۲-۲-۶-۲- تدوین استراتژی نام تجاری ۳۹ ۲-۲-۶-۳- ابعاد نام تجاری ۴۰ ۲-۲-۶-۴- ماتریس استراتژی های نام تجاری ۴۰ ۲-۲-۷- برندمداری و رابطه اش با ارتباطات یکپارچه بازاریابی ۴۱ ۲-۳- پیشینه تحقیقات ۴۲ ۲-۳-۱- تحقیقات خارجی ۴۲ ۲-۳-۲- تحقیقات داخلی ۴۴ جمع بندی ۵۲ فصل سوم: روش شناسی پژوهش. ۵۴ مقدمه. ۵۵ ۳-۱- مفهوم تحقیق ۵۵ ۳-۲-انواع تحقیق ۵۶ ۳-۲-۱-دسته بندی تحقیقات برحسب جهتگیری ۵۶ ۳-۲-۲-دسته بندی تحقیقات برحسب هدف ۵۶ مطلب دیگری از سایت : دانلود پایان نامه رشته حقوق درباره التباس ۳-۲-۳-دستهبندی تحقیق بر حسب روش اجرا ۵۷ ۳-۳-جامعه آماری تحقیق. ۵۷ ۳-۴-شیوه گردآوری دادهها. ۵۷ ۳-۵-ویژگیهای فنی ابزار اندازهگیری ۵۸ ۳-۵-۱-مقیاس. ۵۹ ۳-۵-۲- طیف. ۶۰ ۳-۵-۳-روایی (اعتبار) و پایایی پرسشنامه. ۶۱ ۳-۶-قلمرو تحقیق ۶۳ ۳-۶-۱-دوره زمانی و موضوعی تحقیق ۶۳ ۳-۶-۲-مکان تحقیق ۶۳ ۳-۷-روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات ۶۴ ۳-۸-قاعده رد یا قبول فرضیه های تحقیق و چگونگی تصمیم گیری ۶۴ ۳-۹-جمع بندی ۶۵ فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات ۶۶ مقدمه. ۶۷ ۴-۱-تجزیه و تحلیل و توصیف یافته ها ۶۷ ۴-۲-توصیف مشخصات و ویژگی های اعضای نمونه. ۶۸ ۴-۳-توصیف پاسخ سوال های اصلی مربوط به متغیر تحقیق ۶۹ ۴-۴-آزمون توزیع نرمال. ۷۲ فصل پنجم: جمع بندی و نتیجه گیری ۷۸ مقدمه. ۷۹ ۵-۱- نتایج بررسی فرضیات با بهره گرفتن از آزمون های آماری ۷۹ ۵-۱-۱- نتایج بررسی فرضیه اصلی ۷۹ ۵-۲- مقایسه نتایج پژوهش و تحقیقات پیشین ۸۱ ۵-۳- پیشنهادات اجرایی مبتنی بر یافته های پژوهش. ۸۱ ۵-۴- پیشنهادات پژوهشی ۸۲
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده حسابداری و مدیریت گروه مدیریت بازرگانی عنوان قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه ...